У Мережу потрапили фото абсолютно нового радянського мопеда "Карпати-2"

В Instagram-акаунті "retro_garage_of_olega", опублікували вельми цікаві фотографії мрії всіх совісних підлітків - мопеда"Карпати-2 Спорт".

Точно невідомо, де ж автор публікації знайшов цей раритет, але виглядає мокик досить непогано. Тільки пошукавши трохи більше інформації, стало зрозуміло, що автор здає старі автомобіль і мотоцикли в оренду, а цей мопед випущений в 1990 році, і жодного разу не реставрувався. Втім, відмітка на одометрі стверджує практично те ж саме - пробіг становить всього 2 кілометри.

Відзначимо, що "Карпати-2" споряджалися 50-кубовим 1-циліндровим 2-тактним бензиновим двигуном V50 потужністю всього лише у 2 кінські сили. Коробка передач 2-ступінчаста, швидкості на ранніх версіях мопеда змінювалися перемикачами на кермі, на трохи пізніших моделях, з двигуном V51, у ж з'явився ножний привід перемикання передач. Вся серія "Карпат" не відрізнялася особливими швидкісними характеристиками: мокики насилу розвивали швидкість до 55 кілометрів на годину.

Втім, навіть попри те, що власники "Карпат" частенько скаржилися на низьку якість виробництва, недбайливо нанесене лакофарбове покриття і слабкі опорні рами, транспортний засіб все одно користувалося популярністю, оскільки вибирати було особливо ні з чого.

"Карпати-2 "стали останньою серійною моделлю"Львівського Мотозаводу". У кращі часи підприємство випускало близько 300 000 мопедів щорічно, але вже в кінці 80-х років минулого століття, попит істотно просів. У період існування Радянського Союзу, мопед коштував досить немаленьку суму - близько 250-260 рублів.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що автовласник з Києва вирішив продати раритетний ГАЗ - 13 "Чайка" за досить значну суму.

Також раніше наш портал повідомляв про те, що нові власники "євроблях" з фальшивими документами платитимуть значний штраф.

А до цього ми розповідали про те, чому "запорожці" були "межею мрій" для радянських громадян.