У мережі згадали про унікальні радянські машини, які не стали на масове виробництво

Радянський автомобільна промисловість ставила на потік величезна кількість моделей, проте ще більше моделей, незважаючи на цікаві задумки і реалізацію, до конвеєра так і не доходили. Інформаційний портал "Autonews"розповів про декілька цікавих моделей автомобілів, які, з тих чи інших причин, не потрапили в серію, проте все ще цікаві.

Почати варто, наприклад, з купе "Зоря". Це була спроба дизайнерів Горьковського автомобільного заводу змінити зовнішній вигляд "Волги" таким чином, щоб вона нагадувала популярний на той момент часу американський автомобіль Ford Falcon. Цей прототип був побудований в 1966 році, і його кузов був виконаний зі склопластику, а технічна частина була запозичена з ГАЗ-21. Незважаючи на те, що кузов дійсно виглядав цікаво, особливо щодо інших представників радянського автопрому, він був недопрацьований і складний у виробництві, тому виставляти "Зорю" на конвеєр не наважилися.

Інша цікава машина-автобус ЛАЗ "Україна-1", який побудували в 1961 році. Назвати його інакше, як розкішним, не вийде, оскільки він був оснащений пневмопідвіскою, ГУРом, який ще довгий час був дивиною в радянських машинах, а також добре оброблений салон на 36 місць. Прототип цього лазу встиг навіть сняться в знаменитому фільмі"Королева бензоколонки".

У серію, однак, ні "Україна-1", ні кілька його спадкоємців-прототипів так і не потрапили. Подальші прототипи виглядали не так красиво зовні, зате все одно відрізнялися красивою обробкою. Все, однак, впиралося в те, що масовому виробництву розкішні салони не потрібні, тому розробки пішли в інших напрямках.

Якщо ж знову повернутися до ГАЗ, то можна згадати про експериментальні варіанти спадкоємця ГАЗ-24 — ГАЗ-3101. Модель повинна була отримати новий кузов. В остаточному варіанті технічну частину залишили без змін, проте прототип зразка 1973 року отримав 6-циліндрвоий двигун, ГУР і кондиціонер.

У 1965 році ІЖ створив тестову модель ІЖ ЗИМА. По суті два прототипи ЗИМА - 1 і ЗИМА-2 представляли собою спрощені версії "Москвича", в яких замість несучого кузова використовувалася рама. Внутрішнє оздоблення стало більш простим, оптика стала "чотириокою", а надавалася модель в дво - і чотирьохдверному виконанні. Однак, в керівництві розсудили, що краще просто випускати звичайний "Москвич".

Наступною модель ІЖ, над якою почали працювати інженери, відрізнялася від" Москвича " вже відчутно. Концепт отримав назву" Старт", і, треба сказати, для радянського автопрому модель є революційною для свого часу. Це був п'ятидверний хетчбек, що вже було дивиною на той момент, і, до того ж, володів аеродинамічним кузовом і переднім приводом. Однак керівництво зусиль інженерів знову не оцінило, тому модель так і залишилася прототипом.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що українським автолюбителям розповіли, які старі автомобілі є найбільш ненадійними.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні знайшли унікальний "Запорожець", який зберігся в ідеальному стані.

Також "Hyser" писав, що український автолюбитель створив Саморобний"Запорожець".