Клієнти "ПриватБанку" стали скаржитися на списання грошей з їхніх рахунків.

Примітно, що ці операції проводяться співробітниками банку без жодного попередження. Однак справедливості заради варто відзначити, що списання коштів з карти здійснюється в тому випадку, якщо користувач не вніс обов'язковий платіж по кредитній карті. Про це пише "UBR".


У "ПриватБанку" пояснили, що це робиться, щоб уникнути утворення прострочень. Відповідна інформація міститься у відгуку про банки на одному з профільних порталів. Річ у тому, що в разі користування кредитною карткою банку позичальник зобов'язаний щомісяця вносити мінімальний платіж, який розраховується банком в залежності від суми боргу, до 25-го числа.

У згаданому відгуку клієнтка "ПриватБанку" зізналася, що не внесла обов'язковий платіж, тому банк і списав необхідні кошти з іншого рахунку без її відома. За словами жінки, це справжнє злодійство з боку фінустанови. Вона вважає, що за часів кризи державний банк навпаки повинен йти на зустріч клієнта, але ніяк не чинити подібним чином.


У держбанку ж свої дії виправдовують тим, що такі їхні правила і що найголовніше, вони не порушують вимоги чинного законодавства України. Також в "ПриватБанку" відзначили, що сума щомісячного погашення становить 5% від залишку заборгованості по картці, згідно з кредитним договором "Карта Універсальна".

Тобто якщо вчасно вносити необхідну суму на карту по кредиту, ніякого списання коштів не буде.

Раніше "Hyser" писав про те, що українців сповістили про зміни щодо банківських послуг.

Також наш портал повідомляв, що в "ПриватБанку" серйозні зміни. Вже відомо, що буде з грошима клієнтів.

Нагадуємо, що банки закриють свої відділення по всій Україні, на що є причина.